رئیس ستاد برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از برگزاری 12 نشست توسط این ستاد جهت هماهنگی و تبیین برنامه ها خبر داد.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، عبدالرضا عابد ، قائم مقام سازمان اوقاف و رئیس ستاد برگزاری مسابقات در نشست سراسری مسئولان کمیته ها و کارگروه های ستاد برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با بیان اینکه این ستاد 12 نشست جهت هماهنگی و اجرایی شدن برنامه ها و اقدامات برگزار کرده است ، اظهارداشت : در این نشست ها ضمن معرفی مسئولان کمیته ها ، شرح وظایف هر کمیته ابلاغ شده است.
 
وی ادامه داد : همچنین در این نشست ها مقرر شد امسال 12 کمیته شامل ؛ روابط عمومی و اطلاع رسانی، تبلیغات، پژوهش های قرآنی، پشتیبانی، حراست، بازرسی، طاها، فن آوری و اطلاعات، بانوان، فرهنگی، فنی و مالی فعالیت داشته باشند که وظایف و ماموریت تمامی مسئولان کمیته ها مشخص و ابلاغ شده است.
 
رئیس ستاد برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از تعیین سطح بندی مصاحبه ها برای هریک از مسئولان برگزاری مسابقات جهت جلوگیری از موازی کاری و اثرگذاری هرچه بیشتر در رسانه ها توسط کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی در این ستاد خبر داد و افزود : این سطح بندی با آسیب شناسی لازم نسبت به عملکرد سال های گذشته صورت پذیرفت.
/2759/